Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

Creativeid.pl Piotr Tomiak

Wolsztyn

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Identyfikacja wizualna

Autor: Creativeid.pl Natalia, publikacja: 2018-06-25

Identyfikacja wizualna firmy jest podstawowym elementem jej drogi w szeroko pojętym marketingu, także tym internetowym. Najważniejszym oraz najbardziej rozpoznawalnym elementem identyfikacji wizualnej jest logo. Jego podstawowym zadaniem wizerunkowym jest obrazkowa identyfikacja danej firmy, marki czy też produktu.

Zdjęcie nr 1

Logo

Logo może przyjmować formę sygnetu (piktogram, ikona), sygnetu z nazwą firmy oraz opcjonalnie sloganem reklamowym bądź jedynie może to być sama nazwa firmy w postaci logotypu. Sama kompozycja logo powinna być prosta i czytelna, niekoniecznie związana z branżą firmy czy usługami, jakie dane przedsiębiorstwo oferuje. Uniwersalny znak firmowy daje możliwość dalszego rozwoju firmy na inne gałęzie przemysłu. Logo powinno być niepowtarzalne, dzięki czemu łatwiej wpadnie w pamięć potencjalnych klientów i zostanie w niej na długo.

Zdjęcie nr 2

Papeteria firmowa

Ważnym elementem identyfikacji wizualnej jest także papeteria firmowa, w której skład wchodzą wizytówka, papier firmowy, koperty, teczki i inne materiały drukowane.

Zdjęcie nr 3

Strona internetowa

Na identyfikację wizualną składa się również istotny element, jakim jest strona internetowa. W dzisiejszych czasach firma, która nie posiada choćby najprostszej strony jest na końcu „łańcucha biznesowego”. Obecne czasy wymagają, by strona wyświetlała się dobrze nie tylko na komputerach stacjonarnych czy laptopach, ale również na tabletach, smartfonach czy innych urządzeniach mobilnych. Jest to tzw. responsywność, czyli dostosowanie wyświetlania strony do urządzenia, na którym strona jest przeglądana.

Bardzo popularnym modelem stron internetowych są strony One Page, gdzie cała treść oraz materiały znajdują się na jednej stronie, bez konieczności przechodzenia na kolejne podstrony. Z punktu widzenia użytkownika jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ nie trzeba szukać informacji, powracając na wcześniej oglądane podstrony. Najpopularniejszą formą stron są tzw. strony wizytówki, czyli zawierające podstawowe informacje dotyczące firmy, oferty, a także galerię i wszystkie dane kontaktowe z mapą dojazdu oraz formularzem kontaktowym.


Opracował:
Piotr Tomiak
Creativeid.pl Natalia Tomiak

Projektowanie logo - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 8 404 Specjalistów od Logo najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych: